سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وب تفریحی نیو

نظر

طرز تهیه کتلت ماهی

کتلت ماهی , کوکوی ماهی , طرز تهیه کتلت ماهی , دستور پخت کتلت ماهی

کتلت ماهی یا کوکوی ماهی یکی از انواع کوکوهای جدید ایرانی است که یک پیشنهاد عالی برای طرفداران غذاهای دریایی است. در این مطلب کامل ترین روش تهیه کتبت ماهی را آماده کرده ایم. با مواد لازم ذکر شده در این دستور آشپزی می توانید برای 4 نفر کتلت ماهی تهیه نمایید. با دستور پخت و طرز تهیه کتلت ماهی در ادامه با همدوره همراه باشید.

مواد لازم کتلت ماهی
ماهی بدون استخوان 300 گرم
سیب زمینی
2 عدد
تخم مرغ
2 عدد
پنیر پیتزا 4 قاشق غذاخوری
جعفری
به اندازه کافی
فلفل سیاه
به اندازه کافی
نمک
به اندازه کافی
روغن مایع به اندازه کافی

دستور پخت و طرز تهیه

ابتدا ماهی را به صورت کبابی آماده می کنیم و اگر ماهی دارای استخوان است استخوان های آنرا به همراه پوست اضافی جدا می کنیم. سیب زمینی ها را آبپز می کنیم و به همراه ماهی کباب شده داخل غذاساز می ریزیم تا یکدست شوند.

در ادامه مقداری نمک و فلفل سیاه به مایه کتلت اضافه می کنیم. جعفری را به صورت ساطوری خرد می کنیم و به همراه پنیر پیتزا به مایه کوکو اضافه می کنیم. در مرحله بعدی تخم مرغ ها را در ظرفی جداگانه می شکنیم و پس از هم زدن به دیگر مواد اضافه می کنیم.

در یک تابه مناسب مقداری روغن می ریزیم. پس از اینکه روغن داغ شد با قاشق کمی از مایه کتلت بر می داریم و داخل تابه می ریزیم . قبل از اینکه کتلت خودش را بگیرد سریعا به آن شکل می دهیم و آنرا با قاشق صاف می کنیم.

پس از اینکه یک سمت کتلت سرخ شد آنرا بر می گردانیم تا سمت دیگرش نیز سرخ شود. پس از اینکه کتلت ها سرخ شدند آنها را در ظرف توری می اندازیم تا روغن اضافی شان خارج شود سپس به همراه نان سرو می کنیم.

همچنین ببینید : کوکو سبزیکوکو سیب زمینیکوکو ماکارونی